Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
X
FAQ
Sprawdź informacje na temat stron docelowych
Dlaczego kierowanie reklamy na landing page jest skuteczniejsze od kierowania na stronę www?

Landing page i strona internetowa mają zupełnie inny cel, funkcje i budowę. Strona internetowa jest bardziej wizytówką firmy. Znajdują się na niej informacje o wszystkich produktach czy usługach firmy, w przeciwieństwie do strony docelowej. Na landing page Użytkownik powinien znaleźć jedynie informacje dotyczące danego produktu czy promocji. Dodatkowo na takiej stronie nie powinno być przekierowań do innych stron czy podstron, które mogą odwrócić uwagę Użytkownika, a w rezultacie spowodować, że opuści naszą stronę.
Czy na stronie docelowej powinno być dużo treści?

Zleży to od tego jaką rolę ma pełnić landing page. Przede wszystkim strona docelowa powinna być czytelna i przejrzysta, tak, aby Użytkownik w krótkim czasie podjął oczekiwaną przez Ciebie akcje, np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu czy zapisanie się do newslettera.
Chce wypromować kilka produktów z mojego sklepu internetowego, czy landing page jest dla mnie?

Tak, strona docelowa może z powodzeniem służyć również jako pomoc w sprzedaży kilku produktów. Jak zawsze najważniejsza jest stratega i jasne określenie celów. Do sprzedaży kilku produktów może zarówno posłużyć jeden landing page jak i kilka landingów, gdzie każdy z osobna pokazuje jeden lub grupę powiązanych produktów.
Jak mam promować swój landing page?

Istnieje kilka sposobów promocji. Do głównych należą kampanie w wyszukiwarce, kampanie banerowe oraz mailingi. Kampanie w wyszukiwarce jak Google Adwords należą do najpopularniejszych ze względu na swoją skuteczność. Polega ona na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google po wpisaniu określonych fraz. Po kliknięciu na link Użytkownik jest przekierowywany na stronę docelową. Kampanie banerowe to kolejna metoda promocji landing page. Są to reklamy, które można znaleźć na większości stron i portali internetowych. W tym przypadku Użytkownik również po kliknięciu na baner jest przekierowywany na stronę docelową. Mailingi to z kolei reklamy wysyłane do określonej bazy naszych odbiorców na adres email.
© 2014 LP Creation | Wszystkie prawa zastrzeżone.